Avainsana: asiakaspalvelu

Välähdys | Uusi työkalu isännöitsijöille

Vapon uusi kaukolämmön asiakasportaali on Vapon kaukolämmöllä lämpiävien kiinteistöjen isännöitsijöille, taloyhtiöiden hallituksille, omistajille ja asukkaille suunnattu palvelu, joka helpottaa muun muassa kaukolämmön kulutuksen seurantaa ja budjetointia.

/ 7.12.2016

Tapaus | Kaukolämpöasiakkaille pian uusi nettipalvelu

Vapo julkaisee syksyn aikana asiakkailleen nettipalvelun, jonka avulla esimerkiksi taloyhtiöt voivat seurata kaukolämmön kulutusta ja kustannuksia.

/ 28.9.2016

Asiakaspalvelu | Paremman palvelun pellettiä

Vapon pelletti aikoo näyttää muille mallia. Tarjolla on palvelua, johon kuuluvat varastointi, oikea-aikaiset toimitukset ja verkkokaupan uudet mahdollisuudet.

/ 28.9.2016

Ahjon äärellä | Asiakkaan asialla

Head of Digital Customer Experience Jukka Helinin tehtävä on miettiä, miten Vapo palvelee asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla.

/ 26.6.2016